INCHIRIERE ECHIPAMENTE DE BIROU
Va oferim solutii de inchiriere echipamente de birou (copiatoare, multifunctionale, imprimante).
Ce presupune solutia de inchiriere echipamente?
- Consiliere in alegerea echipamentului optim necesar nevoilor dumneavoastra (copiere, printare, scanare, expediere faxuri);
- Transport, instalare, configurarea echipamentelor si instruirea personalului privind modul de functionare al echipamentului;
- Asigurarea bunei funtionari a echipamentelor pe toata perioada contractului de inchiriere, prin revizii periodice si interventii la solicitarile dumneavoastra, in cel mai scurt timp;
- Consumabilele, manopera de service si piesele de schimb sunt gratuite pe toata perioada contractului de inchiriere;
- Durata contractului de inchiriere este de minim 12 luni, iar chiria lunara se achita pe primele 6 luni in avans;
- Pretul contractului presupune o chirie lunara si un pret pe pagina imprimata / scanata. In acest pret sunt incluse piesele de schimb, manopera de service precum si toate consumabilele cu exceptia hartiei.
Oferta cu echipamentele de inchiriat o puteti vizualiza de AICI.